marți, 12 octombrie 2010

Dentist de Botosani

Vara asta am avut o problema cu o masea si dupa cateva zile de chin, durere si multe analgezice m-am hotarat sa caut un dentist bun care sa ma ajute in disperarea mea pt ca deja incercasem tot inclusiv antibiotice care le luam deja de cateva zile fara nici un efect.
Asadar am plecat incet incet pe strazile Botosaniului sa caut un cabinet care sa arate profesional si sa fie in acelasi timp si mai putin aglomerat (am observat ca sunt extraordinar de multi oameni cu probleme ale danturii ) si asa am ajuns in fata unei cladiri futuriste din sticla pe care scria STOMATOLOGIE. Am intrat... curios nu astepta nimeni si doamna medic statea plictisita la un birou langa o asistenta imbracata mai putin si dezbrcata mai mult in fata aparaturii de ultima ora pe care am observat mai tarziu ca nu o folosea nimeni de asta arata asa bine si mi-am spus: "Pfff ce norocos sunt: nu-i nimeni la rand, medic cum trebuie, multe aparate care nu stiu ce fac si asistenta sexy". Asadar imi prezint doleantele, medicul ma aseaza pe scaun ma consulta si incepe: "- Mda extragere aici, o scoatem pe asta, cealalta arata cam rau deci extragere..." si tot asa pana cand la o numaratoare scurta ramaneam cu dintii din fata si o masea de minte desi eram sigur ca aveam probleme cu maxim 3 masele, ma intreaba daca iau antibiotice, raspund afirmativ si sopune nu-i nimic lucram sub antibiotice sigur prinde anestezia(adik este o posibilitate sa nu prind wtf!!!! nu mai stiu cum sa ies din asta dar durerea e mai puternica de cat vointa mea de a pleca deci raman sa rezolv problema) si dupa o analiza scurta ii spune asistentei sa pregateasca anestezicul <> intre timp a mai venit un pacient care statea linistit in sala de asteptare, mi se face injectia, se inchide usa sa nu vada baiatul care astepta ce se intampla si medicul observa o crusta de tartru si se hotaraste sa-mi faca o detartrare pana isi face efectul anestezia raspund ca e in regula si incepe: cauta intr-o trusa cu scule, scoate o dalta si imi rupe maxilarul in timp ce gingia imi sangera abundent dar na ma gandesc ca asa se procedeaza pt detartrare. |Bun am trecut peste asta fara probleme prea mari (deja eram transpirat tot, ma durea si gingia ingrozitor si ma gandeam ce poate fii mai rau) . Se constata ca a prins anestezia si incepe lucrarea la masea, din nou la trusa de scule si se intoarce cu un cleste mare, imi prinde maseaua si simt ca scapa, medicul spune: of am fortat prea tare s-a spart maseaua tre sa o scoatem altfel. Din nou la trusa de scule si se intoarce cu un fel de surubelnita pe care mi-o infinge in maxilar si pe care o bate cu toata puterea cu pumnul, in timpul acestor lovituri din cand in cand mai scotea cate o bucatica de dinte plina de sange si imi spune: "uite gata o radacina " si tot asa pana vine si replica mult asteptata: "mai avem o radacina si gata" dar apar probleme: cum imi atinge ultima radacina ma loveste o durere ingrozitoare pana in maduva spinarii, medicul spune ca nu-i nimic se mai intampla probabil trebuie inca o injctie, dupa inca o anestezie nici o schimbare.... rezist, rezist, asistenta ma tineaa cu toata puterea sa nu ma misc in timp ce medicul ma tortura, toate astea pana lesin din cauza durerii si se sperie amandoua si-mi dau solutia: tre sa mergi la un chirurg ca noi nu stim ce sa facem daca nu esti barbat si nu rezisti!!!! intre timp omuletul care astepta deschide usa si spune ca el pleaca si nu vrea sa mai continue sedintele dupa ce a auzit ce se intampla acolo! ... si cam asta e experianta mea la dentist!

Un comentariu:

Anonim spunea...

te rog sa imi spui daca mai pot corecta strunga.am o strunca cat un munte de larga si plus ca un dinte mia ramas pe jumatate din cauza ca lam spart...cum as putea sa o stramtez si cat ma-r costa.multumesc.poti sa imi scrii pe roxana_burca@yahoo.com