marți, 15 aprilie 2008

femeie schimbata pe o capra!! mmm... oare e o idee rea???

Un fermier bulgar şi-a dat la schimb soţia pe o capră, într-un târg, întrucât femeia nu a putut să îi dăruiască copii.

Stoil Panayotov şi-a schimbat cea de-a treia soţie cu Elena, o capră în vârstă de opt ani, la un târg de animale. Afacerea a avut loc în faţa unei mulţimi stupefiate, în piaţa centrală din oraşul Plovdiv, din centrul Bulgariei.

"Cu o zi înainte, un prieten îmi spusese că nu a avut noroc la femei în viaţă şi cât de mult îi plăcea de soţia mea", a povestit bărbatul în vârstă de 54 de ani. "Afacerea a avut loc după ce nevasta mea şi-a dat acordul. Capra a dat naştere la trei copii, soţia mea la niciunul. Aşa că afacerea asta a fost mai profitabilă pentru fostul proprietar al caprei: eu m-am ales cu o capră la mâna a doua şi el cu o soţie nou-nouţă", a mai spus Panayotov.

Niciun comentariu: