marți, 15 aprilie 2008

Vadim are permis port arma... vai de unguri si tigani

Într-o declaratie politica facuta ieri în plenul Senatului, Vadim Tudor a spus ca detine mai multe arme pe care, la nevoie, le poate folosi. „Stiu sa ma apar extrem de bine, sint înarmat si eu si garzile mele, conform legilor în vigoare, si la primul atac de genul acesta va iesi rau pentru cei care cred ca pot închide gura unui om al dreptatii cum sint eu“, a declarat presedintele PRM. Declaratia senatorului vine dupa ce la sfirsitul saptaminii trecute a fost tinta unor paparazzi. Corneliu Vadim Tudor a explicat, însa, ca avertismentul sau îi vizeaza pe colegii sai politicieni. „Sint citiva parlamentari care fac parte din retele de crima organizata si am ac de cojocul lor. Am o arma de vinatoare“, a afirmat C.V. Tudor. Senatorul spune ca acesta este un mod de a-si apara familia, si nu o amenintare.

Niciun comentariu: